Bu politikalar Language International’daki satın almalarınızı kontrol eden koşullar olduğundan, lütfen dikkatle inceleyiniz. Language International ile vereceğiniz şiparişlerinizde bu sözleşme geçerli olacaktır, bu sebeple siparişinizi vermeden önce politikaları anladığınızdan lütfen emin olun.

Language International'ın geri ödeme politikası hakkında bilgi için lütfen burayı tıklayın. Geri ödeme alabilmeniz için çeşitli sınırlamalar olabileceğini lütfen unutmayınız.

Bir başlık seçiniz:
Başvuru süreci
Şartlar ve koşullar
Geri ödeme politikası
Erteleme veya iptal politikası
Fesih politikası

Ödeme süreci

Başvuru süreci

  1. Son ödeme tarihi: Faturalar fatura tarihinden itibaren 7 gün için geçerlidir. Tüm kurs ücretleri en geç, ders başlama tarihinden 30 gün önce ödenmiş olmalıdır. Eğer rezervasyonunuzu derslerin başlangıç tarihine 30 günden az bir zaman kala yaptıysanız, ücretler derhal ödenebilir. Language International tam ödemenizin faturasını teyit etmediği ve size rezervasyon onayı yollamadığı sürece, rezervasyonunuz onaylanmış olmaz. Zamanında ödeme yapılmaması, ders iptaline ve teminat ücretinizi geri alamamanıza neden olabilir.
  2. Vize bilgileri: İlgili tüm seyahat izinlerini ya da vizelerini düzenlemek ve gerçerli bir pasaporta sahip olmak öğrencinin sorumluluğundadır. Kayıt ve tam ödeme aldıktan sonra, öğrencinin vize başvurusunu destekleyecek belgeleri sağlayacağız:

    • Birleşik Krallık için: Kabul mektubu ya da çalışmaya kabul onayı
    • ABD için: Uygunluk sertifikası (Form I-20)
    • Avustralya için: Kayıt onayı
    • Yeni Zelanda için: Ücret makbuzu
    • Diğer ülkeler için: Davet mektubu ya da kabul mektubu
  3. Seyahat ve sağlık sigortası: Seyahat ve sağlık sigortası, ders uzunluğu ve vize türüne bakılmaksızın, kalınacak sürenin tamamını kapsamak zorundadır. Language International’dan geçerli sigortayı satın alabilirsiniz. Kapsam ayrıntılarına isteğiniz üzerine ulaşabilirsiniz. Öğrencinin sağlık sigortasını okula vardığında göstermesi gereklidir. Sigorta planları hakkında daha fazla bilgi edinin
  4. Ek hizmetler: Fatura üzerinde özellikle belirtilmediği sürece ek hizmetler (havaalanı transferleri, seyahat, çamaşır, telefon masrafları, geziler, sağlık giderleri, özel diyet, sınav ücretleri, konaklama ve kayıt değişiklikleri) dahil değildir.

Şartlar ve koşullar

  1. Kurallar ve düzenlemeler: Tüm öğrenciler devam edecekleri okuldaki yönetimin kural ve düzenlemelerine tabidir.
  2. Gidiş ve gelişler: Aksi belirtilmediği sürece tüm konaklamalar kursun başlama tarihinden önceki Pazar gününden, kurs bitim tarihinden sonraki Cumartesi sabahına kadar rezervedir.
  3. Geç varışlar, tatiller ve devamsızlıklar: Eğer öğrenci kursa geç başlar yahut derslere devamsızlık yaparsa, kaçırılan zamanlar için bir geri ödeme yapılmayacaktır. Devamsızlık dönemleri, ücretsiz kurs uzatımı ile telafi edilemez.
  4. Kaçırılan öğünler ve dersler: Sınavlar, geziler, stajyerlikler, ilk gün oryantasyonları gibi normal ders programının dışında yer alan zorunluluklar sebebiyle kaçırılan dersler ya da öğünler için geri ödeme ya da değişim yapılmayacaktır.
  5. Resmi tatiller: Normal olarak, resmi tatil günlerinde dersler yapılmaz ve okul tesisleri kapalıdır. Aksi belirtilmedikçe tüm kurslar Pazartesi günü başlar. Eğer pazartesi günü bir resmi tatil ise, ise, başlangıç tarihi Salı günü olur. Resmi günlerde yapılmayan dersler için telafi yapılmaz.
  6. Kampüs imkanları: Eğer öğrencinin katıldığı kurs bir üniversite ya da lise kampüsünde ise, kampüs tesislerinin kampüs tatili süresince açık olmayabileceği öğrenciye bildirilir.
  7. Değişiklik ücretleri: Herhangi bir değişiklik için en az 4 hafta önceden haber verilmesi gereklidir. Eğer kurs tarihinde, konaklama veya program türünde bir değişiklik talep ederseniz, talep anında ödenecek 150USD, 100GBP ya da 150EUR ile ücretlendirileceksiniz. Bu ücretin iadesi yoktur. Kurs başladıktan sonra talep ettiğiniz herhangi bir değişiklik için lütfen doğrudan site üzerinden dil okulu ile temasa geçin.

    İlk rezervasyonunuz ile son rezervasyonunuz arasındaki ücret değişiklikleri için sorumluk size aittir. Tüm değişikliklerin okul müdürünce onaylanması gereklidir. Kurs süresini uzatmak için ücret alınmaz ancak son dakika konaklama süresi uzamaları için ekstra ücret talep edilebilir.

    Ders sayısında azalmayla sonuçlanacak değişiklikler, iptal edilmiş ve yeniden rezervasyon yapılmış olarak görülecektir ve bu sebeple standart iptal şart ve koşullarına tabi olacaktır. (İptal Politikasını görün).
  8. Değişiklik politikası: Eğer okula varış sonrasında bir yerleştirme sınavı yapılırsa, okul öğrenciyi rezervasyon yapılan kurs için uygun bulmadığı takdirde, öğrenciye uygun bir sınıfa yerleştirme hakkını kendinde saklı tutar. Bu sınıfın rezervasyon yapılan kurstan daha az dersi bulunabilir ve farklı bir müfredata sahip olabilir.
  9. Program değişiklikleri: Language International çeşitli hatalar, eksiklikler ve kontrolümüz dışı oluşabilecek koşullar sebebiyle kurs başlangıç tarihlerinde, ders müfredatında ve programlarda herhangi bir zaman değişiklik yapma hakkını kendinde saklı tutar. Ancak başlangıç tarihinin daha önceki bir tarihe alınması ve bu yeni tarihin öğrenci tarafından kabul edilemez olması durumunda, tüm ücretler geri iade edilecektir.
  10. Fiyatlar: Language International vergi artışları, hükümet eylemleri ya da diğer Language International kontrolü dışında gelişen durumlar karşısında fiyatta değişiklik yapma hakkına sahiptir.
  11. Kitaplar ve öğrenme malzemeleri: Bazı kurslar, kitap ve diğer öğrenme malzemesi alımını gerektirebilir.
  12. Atılma/Uzaklaştırma: Bir suç işleyen, okul kurallarını ihlal eden, çok düşük katılım gösteren veya o doğrudan veya direkt olarak ya da olmayarak sorumlu olduğu ücreti ödemeyen öğrenciler atılabilir ya da uzaklaştırılabilir. Böyle bir durumda geri ödeme yapılmaz ve göçmenlik yetkilileri bilgilendirilir.
  13. Sorumluluk: Language International’ın yöneticilerinin, memurlarının, çalışanlarının, üyelerinin, temsilcilerinin, ortaklarının kayıplara, zararlara, yaralanmalara, hastalıklara, ihlallere ya da benzerilere karşı olan sorumlulukları, tüm koşullarda yalnızca Language International’e ödemesi yapılan belirli program ile sınırlıdır. Bu kişiler, dolaylı veya sonuçsal kayıp ve zararlar için hiç bir koşulda sorumluluk taşımazlar. Bu kişiler okul tarafından sağlanan servisler, konaklama sağlayıcılar ve sigorta şirketleri gibi ama bunlarla sınırlı olmayan, üçüncü kişiler tarafından sağlanan hiç bir servis için hiç bir koşulda sorumluluk taşımazlar.
  14. Zorunlu sebepler: Language International yangın, doğal afet, hükümet eylemleri, tedarikçi ve taşeron hataları, iş anlaşmazlıkları ve diğer sebepler gibi kontrolü dışında olan olaylar nedeniyle sözleşmeyle bağlı oldukları servisleri yerine getiremedikleri durumlardan sorumlu değildir.

Geri ödeme politikası

Geri ödemeler, ücretlerin asıl olarak alındığı hesaba yapılacaktır. Tüm geri ödemeler yazılı bildirimden sonraki 5 iş günü içerisinde yapılacaktır.

Feshetme, iptal etme ve erteleme politikası

Planların değişebileceğinin ve bizimle yaptığınız rezervasyonu ertelemek, iptal etmek, erkenden feshetmek zorunda kalabileceğinizin farkındayız. Böyle durumlardaki harcamalarının karşılanabilmesi için, okul ortaklarımız belirli ödemeleri almamızı talep etmekteler.

Vize reddi sebebiyle yapılan iptal ve ertelemelerde, okul harcının, konaklama ücretinin, havaalanı transferinin ve malzeme ücretlerinin %100’ü okul tarafından talep edilen iptal ücreti kesilerek iade edilecektir. Geri ödeme alabilmeye hak kazanabilmek için, rezervasyon onay formunda yazılan varış tarihinden en az 14 gün önce, ilişkili yardımcı belgenin yazılı tebliği ve makbuzu Language International’e sunulmalıdır.

Vize reddi sebebiyle olmayan iptal ve ertelemelerde, varış tarihinden en az 42 gün önce yapılması koşuluyla eğitim, konaklama, havaalanı transferi ve malzeme ücretlerinin %100’ü okul tarafından talep edilen iptal ücreti kesilerek iade edilecektir.

Vize reddi sebebiyle olmayan iptal ve ertelemelerde, varış tarihinden 41 gün öncesi ile 14 gün öncesi arasında yapılması koşuluyla eğitim ücretinin %50’si, konaklama, havaalanı transferi ve malzeme ücretlerinin %100’ü okul tarafından talep edilen iptal ücreti kesilerek iade edilecektir.

Vize reddi sebebiyle olmayan iptal ve ertelemelerde, varış tarihinden 14 gün öncesi arasında yapılması ya da varış tarihinden sonra yapılan erken fesih durumlarında hiç bir ücret iadesi yapılmaz. Programlarını erken fesheden öğrenciler bitirme sertifikası alamayabilirler.

Tüm durumlarda (sigortasını iptal eden öğrenciler dahil olmak üzere), acele posta ücreti, konaklama yerleşim ücreti, kayıt ücreti, banka havale ve kredi kartı ücreti, döviz kuru değişiklikleri, değişiklik ücretleri, sigorta ücretleri ve diğer servis ücretlerinin iadesi yoktur. Ayrıca, banka havalesiyle gerçekleştirilen geri ödemelerde 55$ banka havale ücreti uygulanır. Kurs rezervasyonu için geçerli bir vize önceliği bulunmayan yüksek riskli ülke vatandaşları için 500$ ekstra yönetim birimi giderinin hiç bir koşulda iadesi yoktur. Yüksek riskli ülkelerin listesini görün

Ödeme süreci

Web sitemizdeki ile yapılacak kredi kartı ödemeleri My Happy Planet, Inc. DBA Language International ile gerçekleştirilecektir.